السلام ای حضرت سلطان عشق(ع)...

السلام ای حضرت سلطان عشق(ع)...

 
 
 
وقتی میام تو حرمت وا مِرَ عقده ی دلُم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اومدی تو به آقا سلام بده

(پست ثابت)

 



نظرات شما عزیزان:

بهارنارنج
ساعت1:30---1 ارديبهشت 1394
قربون اقا...ای کاش بطلبه

نسیم شهادت
ساعت13:10---27 فروردين 1394
سلام دوست عزیز
وب خوبی دارین ولی حیف هست به روز نباشه بیشتر بهش برسی عالی میشه
افتخار دادی تبادل لینک کنیم خانم مباشری
نا سلامتی هم محلی هستیم
منتظرم
یا علی


ساحل
ساعت20:21---10 آبان 1393
این پیام رو یکی به من نظر داد منم بهش عمل کردم.. تو رو به امام زمان قسم میدم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش..
...........................
پاسخ:من به حضرت زینب اعتقاد دارم ولی کسی حق نداره اعتقاد منو بسنجه خدا خودش این کارو خوب بلده در ضمن حصرت زینب به اون شخص بیمار گفته که اینو به بیست نفر بگه ، به بقیه که نگفته.اینا همش نقشه ی دشمنای ماست که اعتقاد مارو زیر سوال ببرن ساحل جان تو هم به این نقشه های دشمن دامن نزن عزیزم


محمد عباسی
ساعت14:25---4 تير 1393
وبلاگ ساده و قشنگی داری میپسندمش کارت عالیه

Kh
ساعت10:20---31 خرداد 1393
مهديا!

حضرت عشق...!
    دریچه ای به سمت سحر بگشا  ! 
    به یک جرعه، آفتاب ! مهمانمان کن ...   
   به دمی حیاتمان بخش!  
    و این همه دیر پایی شب را مپسند!   

پاسخ:ممنونم خانوم معلم


آرزو
ساعت19:33---28 خرداد 1393
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام و سپاس از حضورتون
بنده هم شما رو لینک کردم .
پاسخ:خواهش میکنم آبجی وظیفمون بود


احسان
ساعت16:55---23 ارديبهشت 1393
سلام مرسی ازت منم با افتخار تموم لینکت کردم
پاسخ:شما لطف کردین...


sajjad
ساعت6:42---25 فروردين 1393
اللهم عجل لولیک الفرج

مهدی طلبه
ساعت16:43---11 فروردين 1393
واقعا خدا لعنت کنه
شمارو هم لینک کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 فروردين 1398برچسب:, ] [ 9:39 ] [ مباشری ]
[ ]